Preberi spodnji sestavek in poskušaj vnesti manjkajoče glagole, ki so zapisani med oklepaji.
Dopo che Sergio (decidere) ___________________ di stare a dieta, Mirella (cucinare) ___________________ ogni giorno la minestra di carote, zucchine e altre verdure dall’orto.
Povero Sergio! Dopo una settimana (iniziare) ___________________ ad avere una grande voglia di dolci! (riuscire) ___________________ a stare a dieta solo dieci giorni…
Per adesso Mirella (continuare) ___________________ ancora a cucinare cibi sani con poche calorie, ma Sergio (mangiare) ___________________ i dolci di nascosto! Appena Mirella (scoprire)___________________ che Sergio continua ad essere un golosone, (smettere) ___________________ di preparare cibi ipocalorici e (riprendere) ___________________ a cuocere le sue specialità, torte deliziose. Così Sergio non (riuscire) ___________________ a dimagrire neanche un grammo…
Če si domač(-a) med osnovami italijanščine, ti je gotovo jasno, o čem teče beseda. Če sodiš med začetnike, bo prav prišel namig; s tem sestavkom se v učnem gradivu predstavi delček zgodbe o Sergiu. O tem, kako prav nam pri učenju pride ta plišasta žverca, lahko prebereš tukaj.
Tako, kot je Sergio nastal med urami italijanščine Il cappuccino in gita, se je tudi razvijal. In ker je maj mesec ljubezni, so mu v eni od skupin, ki pravkar zaključuje svoj nadaljevalni tečaj, poiskali ljubezen. 🙂 Te zanima zgodba?
Sergia je na spletni Facebook strani Il cappuccino in gita opazila Mirella. Prebrala je, da gre na dieto, se z njim povezala in mu priskrbela nekaj zdravih jedilnikov. Po dopisovanju sta se srečala v Trstu (ja, Sergio je zapustil skupino tečajnikov in jo mahnil po svoje…), pomlad je naredila svoje, in sledila je poroka.
Se sprašuješ, zakaj takšna zgodba in kako sploh je mogoče zgodbo o hrčku povezati s tečajem italijanščine? Enostavno gre za prigodo, šale in splet hecnih pripomb, ki smo se jim nasmejali ne le z eno skupino, ampak več skupinami ter iz njih naredili hrčjo ljubezensko zgodbo. Mogoče je smešna samo nam, a bila je uporabna: za učenje novih besed o hrani, pijači, potovanjih, izražanju čustev, življenjskih situacijah, ki jih treba urejati na okencih institucij. Uporabna je bila za treniranje dialogov in utrjevanje učne snovi.
Predvsem pa je bila uporabna za sproščanje – ker se sproščeni, nasmejani in neobremenjeni naučimo več. 🙂